Güncel Haberler

Sürdürülebilir üretimle Türkiye pazarında büyümeye odaklanıyor

Oluşturulma tarihi: 23 Ekim 2025, 18:18

Ahmad Tea, düzenlediği basın toplantısında Türkiye pazarındaki hedeflerine ulaştığını açıkladı. Şirket, sürdürülebilir üretim yaklaşımıyla Türkiye pazarında büyümeye odaklandığını duyurdu.

1986 yılında kurulan ve şu anda 90'dan fazla ülkede faaliyet gösteren şirketin, “Sürdürülebilir Kalkınma” alanında King's Sürdürülebilir Kalkınma Girişim Ödülü'nü de aldığı söylendi.

Toplantıda konuşan Çay Direktörü Ahmad Mostafa Afshar, “Türkiye'nin güçlü bir çay kültürü var. Türkiye'nin önümüzdeki beş yıl içinde hızlı büyüyen pazarlarımızdan biri olmasını bekliyoruz.”

Markanın global pazarlama direktörü Tracey Wakelin ise şunları söyledi: “Türkiye'nin çayla olan kültürel bağı Ahmad Tea için büyük bir fırsat.”

Şirketin Türkiye'deki genel müdürü Davood Bayrami, markanın önceliklerini şöyle özetledi: “Türkiye bizim için stratejik öneme sahip bir pazar. Uzun vadeli bir büyüme planıyla buradaki varlığımızı güçlendirerek istikrarlı büyümeyi hedefliyoruz.”

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu